ابکن کناف

بازدید از محل پروژه

بازدید از محل پروژه توسط کارشناسان دکوراسیون داخلی کناف تاپ و اندازه گیری (ازبیلت)از محل اجراء پروژه

ایکن کناف تاپ

برگزاری جلسات حضوری

برگزاری جلسات حضوری در شرکت و انجام مشاوره با کارفرما توسط کارشناسان طراحی ما، برای آشنایی باخصوصیات،سلایق و خواسته های کارفرما

کناف تاپ ایکن3

پیش طراحی سه بعدی

در چارت طراحی ،مهندسین معماری و دکوراسیون داخلی و نرم افزار ، ابتدا طراحی ، سپس تمامی فضاها را به صورت کامل سه بعدی سازی کرده و تحویل کارفرما داده ، پس از بازدید و ایجاد تغییرات احتمالی طرح نهایی تصویب میشود.

ایکن

اجرای پروژه

بر گرفته از نیروهای فنی و اجرایی که زیر نظر مهندسین عمران و معماری که نظارت پروژه ها را به عهده دارند طراحی انجام شده را اجرا میکنند.

کناف تاپ 4

نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان :

گروه کناف تاپ با اطلاع کامل از وضعیت ساخت و ساز در ایران و با اعتقاد راسخ بر آنکه بدون آشنایی کامل مشاوران ، پیمانکاران و کارفرمایان با تکنولوژیهای نوین ساختمانی و داشتن امکانات آموزشی برای پرورش تیم های اجرایی قوی در ایران نمی توان سطح کیفی ساخت و ساز در کشور را ارتقاء داد ،

لذا با سیاستی زیربنایی اقدام به تاسیس نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان زیر نظر مهندسین مشاور کناف تاپ نموده است . از اهداف این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

الف) آشنایی کارفرمایان، مهندسان، مشاوران، پیمانکاران و نیروهای فنی با تازه های صنعت ساختمان، معماری و ارائه و نمایش تکنولوژیهای نوین ساختمانی در محل دائمی نمایشگاه کناف تاپ.

ب) انعقاد قراردادهای نمایندگی و عاملیت با شرایط استثنایی از طریق نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان با معتبرترین شرکتهای خارجی و داخلی جهت عرضه محصولات و خدمات و همچنین انتقال تکنولوژیهای فوق جهت پرورش تیمهای فنی مربوطه در داخل استانهای ایران به نحوی که قیمت عرضه محصولات و خدمات فوق در استانها دقیقا با مبدا یکسان بوده ، ضمن آنکه سطح کیفی همگی آنها در حد تائید مشاور می باشد.

ج) این نمایشگاه با برنامه ریزی دقیق، خود را موظف به حضور درکلیه نمایشگاه های ایران و نمایشگاه های مطرح جهان برای انتقال تکنولوژیهای نوین و تازه های ساختمان به داخل کشور می داند و وظیفه روزآمد نمودن اطلاعات بر عهده این مجموعه است.

نمایشگاه دائمی تازه های ساختمانی کناف تاپ پس از سالها فعالیت در حوزه دکوراسیون داخلی منزل ، جهت ارائه محصولات زیبا و با کیفیت در زمینه کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، علاوه بر پخش بیش از ۸۰ مدل آلبوم کاغذ دیواری طرح دار و ساده در رنگ ها و قیمت های مختلف به عنوان توزیع کننده کاغذ دیواری و پارکت لمینت به طور مستقیم و بدون واسطه آماده همکاری با کلیه همکاران صنف تزئینات ساختمانی با مناسب ترین قیمت می باشد.

نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان نماینده و عاملیت بیش از 30 محصول نوین در صنعت ساختمان و همچنین معماری داخلی می باشد که از آن جمله می توان به عاملیت فروش، پخش و توزیع شرکت کناف تاپ شاره نمود.

همین حالا جهت ثبت سفارش پروژه خود با کارشناسان کناف تاپ تماس بگیرید

کناف بنر