اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب

برای اجرای سقف کاذب درایران می توانید روی مجموعه‌ی کناف تاپ حساب کنید چرا که با توجه به تجربه بالا در زمینه اجرایی یکی از بهترین مجری ها در شهر ایران می باشد. امروزه همه‌ی افراد به زیباسازی فضای محیط و منازل خود توجه ویژه‌ای دارند. پزشکان، مهندسان، کارفرمایان و تمامی کسب و کارهایی که با مکان سر و کار دارند، به نمای سقف و محیط کارشان اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

برای زیبا‌سازی سقف منازل، اداره‌ها، شرکت‌های خصوصی، بیمارستان‌ها، کلینیک‌های زیبایی، آرایشگاه‌ها و دیگر مکان‌های عمومی شما می‌توانید از سقف کاذب استفاده کنید.

 

کناف تاپ، اجرای پروژه‌های سقف کاذب در ایران را بر عهده می‌گیرد

اجرای سقف کاذب  را باید حتماً به یک متخصص زبده و کارآزموده بسپارید. مجموعه‌ی ما از حاذق‌ترین و با سابقه‌ترین و خبره‌ترین استاد کارهای نصب سقف کاذب بهره می‌برد. برای مشاوره در خصوص اجرای طرح و همچنین برآورد قیمت می‌توانید با مجموعه‌ی کناف تاپ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند.

 

چرا باید از سقف کاذب استفاده کنیم؟

نما برای هر نقطه‌ای از ساختمان محصول خاصی را می‌طلبد. همانطور که شما برای سفید کردن دیوارها از گچ استفاده می‌کنید و برای پوشاندن دیوارهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی از کاشی استفاده می‌کنید، برای پوشاندن سقف نیز می‌توانید از سقف کاذب استفاده کنید.

اگر در سقف ایرادی وجود داشته باشد و سقف شما دارای فرو رفتگی، قوس، ترک خوردگی، رطوبت زدگی، سیاه شدن، تغییر رنگ دادن، و عواملی از این دست شده باشد شما می‌توانید با سقف کاذب تمامی ایرادات آن را بپوشانید.

علاوه بر موارد ذکر شده شما می‌توانید سیم کشی‌هایی که از سقف عبور می‌کند را به راحتی با سقف کاذب بپوشانید.

اجرای سقف کاذب

سقف کاذب چگونه نصب می‌شود؟

سقف کاذب را به زیر طاق اصلی نصب می‌کنند. برخی از مدل‌های سقف کاذب دیوار را کوتاه می‌کنند. برای نصب حتماً باید سقف زیر‌بندی شود و در برخی موارد باید از بنایی ماهر کمک بگیرید. شبکه کشی بر روی سقف توسط تیم کناف تاپ انجام می‌شود.

اگر تمیزی سقف برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، حتما مدلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن‌ها را تمیز کنید. برخی از مدل‌های گچی و یا مدل‌هایی که فرو رفتگی و کنگره‌های بسیار زیادی دارند، به آسانی تمیز نمی‌شوند و اگر مکان مد نظر به گونه‌ای است که در مجاورت مستقیم گرد و غبار قرار دارد، بهتر است از مدل‌هایی که به راحتی تمیز می‌شوند استفاده کنید.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب رابیتس

رابیتس در دو نوع برجسته و مسطح ساخته می‌شود. اگر در تصویر مشاهده کنید، نوعی ورق است که از گالوانیزه ساخته شده است و با استفاده از سیم‌هایی به سقف نصب می‌شود. براینصب آن حتما باید از یک رابیتس کار ماهر کمک بگیرید.

نوع برجسته‌ی رابیتس برای دهانه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع مسطح آن برای دهانه‌های کوچک. بسته به محیط و ابعاد سقف و همچنین نوع سقف شما می‌توانید از این نوع سقف کاذب استفاده کنید.

اجرای سقف کاذبسقف کاذب کناف

این گونه سقف‌های کاذب را احتمالا در خانه‌های لوکس زیاد دیده‌اید. پنل‌های گچی آماده‌ای هستند که به سقف متصل می‌شوند. وزن این سقف بسیار پایین است و قیمت آن در بازار بسیار مناسب می‌باشد و شما برای خرید می‌توانید این نوع سقف کاذب را انتخاب کنید.

حال سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که چگونه این سقف کاذب به سقف متصل می‌شود؟

این سقف کاذب در دو نوع کناف یکپارچه و کناف مشبک عرضه می‌شود و برای نصب شدن بر روی سقف باید یک سری اقداماتی انجام شود. تایل‌های سقفی در سقف کاذب کناف به صورت یک شبکه به هم دیگر متصل شده‌اند و بر روی سقف نصب می‌شوند.

لازم نیست که این سقف را رنگ آمیزی کنید. این سقف قابلیت رنگ آمیزی ندارد. بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانید نوع دکوراتیو و ساده‌ی این سقف را برای مکان مد نظر خود تهیه نمایید.

سقف کاذب گریلیوم

این نوع سقف کاذب به شکل مربع‌هایی در کنار یک دیگر تشکیل شده است. و این سقف کاذب بر روی سقف نصب می‌شود. برای سقف‌هایی که در آن‌ها انواع پنل‌های هوا و دریچه‌های مختلف کار شده است و یا با چراغ‌هایی تزئینی پوشانیده شده است، شما می‌توانید این سقف کاذب را بر روی سقف نصب نمایید.

کناف تاپ آماده‌ی اجرای پروژه‌های سقف کاذب در ایران می‌باشد و برای نصب سقف کاذب گریلیوم می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

این سقف کاذب را شما می‌توانید هم به تنهایی بر روی سقف اجرا کنید و هم با دیگر سقف کاذب‌های موجود در بازار به صورت ترکیبی نصب کنید.

برای نصب این سقف کاذب شما به سیم مفتولی و زنجیر احتیاج خواهید داشت.

اجرای سقف کناف

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی را می‌توانید برای دکوراسیون‌های خاصی مثل آلاچیق، کافی شاپ‌ها، مکان‌هایی با دکوراسیون هنری بکار ببرید. البته در برخی از ویلاهای خاص هم چنین سقف کاذبی به کار می‌رود. این سقف کاذب از چوب ساخته شده است و دارای مربع‌های چوبی لبه دار می‌باشد.

 

اجرای سقف کناف

سقف کاذب ترکیبی

این نوع سقف کاذب همانطور که از نام آن پیداست ماهیت ترکیبی دارد. چند نوع سقف کاذب با جنس‌های مختلف در کنار یک دیگر به هم دیگر متصل شده‌اند و سقف کاذب جدیدی را پدید آورده‌اند. نکته‌ای که در ارتباط با این نوع سقف کاذب باید حتما مد نظر داشته باشید این است که، به زیر‌سازی سقف توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیر‌سازی حتما باید با آهن کشی و یا بدون آهن کشی انجام گیرد.

سقف کاذب آکوستیک

این نوع سقف کاذب‌ها به شکل یک مربع بزرگ می‌باشند که جدا جدا بر روی سقف نصب می‌شوند. البته قبل از نصب حتما باید سقف را برای نصب زیر‌سازی کنید.

جنس سقف کاذب آکوستیک از پلاک‌های چوبی و گچی، مقوای فشرده شده و پارچه‌های چین دار می‌باشد. این سقف کاذب ضد صداست و برای سینما، سالن‌های کنفرانس در ادارات، دانشگاه‌ها و بانک‌ها و همچنین سالن‌های جلسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوع سقف کاذب ضد حریق است و صدا را به هیچ عنوان انعکاس نمی‌دهد. و بهتر است که برای محیط‌های پر سر و صدا از آن استفاده کنید.

اجرا پروژه‌های سقف کاذب در ایران با سقف کاذب طلقی

اگر محیط شما کم نور است و خانه‌ی شما یا محل کارتان نورگیری خوبی ندارد می‌توانید از این نوع سقف کاذب استفاده کنید. سقف کاذب طلقی نور را به خوبی عبور می‌دهد و شما می‌توانید چراغ‌های تزئینی را در زیر این سقف کاذب تعبیه کنید.

این نوع سقف کاذب مقرون به صرفه است و قیمت بسیار مناسبی دارد و اگر در وقت و زمان عجله دارید، با سرعت بیشتری نصب می‌شود.

آسمان مجازی

آسمان مجازی زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد و نقش‌هایی از آسمان و طبیعت بر روی آن طراحی شده است. اگر فضای سقف را به گونه‌ای طراحی نموده‌اید که پیش ساخته است می‌توانید تایل‌هایی را بر روی سقف نصب کنید.

با روشن شدن چراغ‌ها سقف زیبایی خواهید داشت.

در بسیاری از مطب‌های پزشکی و سالن‌های زیبایی از این نوع سقف کاذب استفاده می‌شود. ولی بهتر است برای منازل از انواع دیگر سقف کاذب استفاده نمایید.

اجرای سقف کنافسقف کاذب حمام

این نوع سقف کاذب برای محیط‌هایی مثل حمام و سرویس بهداشتی که رطوبت و نم زدگی در این مکان‌ها بسیار بالا می‌باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سقف کاذب از جنس pvc است و مقاومت بالایی دارد.

سقف کاذب شیشه‌ای

همانطور که از نام آن مشخص می‌باشد، جنس این سقف کاذب از شیشه می‌باشد و نقش‌ها و طرح‌هایی بر روی آن کشیده شده است. شما به راحتی و با یک دستمال می‌توانید تمامی خاک‌ها را از روی سطح به طور کامل تمیز کنید.

این سقف کاذب دارای طرح‌های زیبایی می‌باشد و به راحتی می‌توان هر نوع نقش و نگاری را بر روی آن پیاده‌سازی نمود.

وزن این سقف کاذب بسیار بالا می‌باشد و مقاوت کمتری در برابر بلایای طبیعی مثل زلزله دارد و ممکن است بر اثر وارد شدن شوک ترک بردارد. ولی چنین امکانی ممکن است خیلی کم رخ بدهد. پس با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

همچنین علاوه بر موارد گفته شده، هزینه‌ی نصب آن نیز بسیار بالا می‌باشد.

سقف کاذب آی گلس

این نوع سقف کاذب از آکرولیک ساخته شده است و نور را به خوبی از خودش عبور می‌دهد. مواد اولیه این نوع سقف کاذب در ایران تولید می‌شود و نسبت به سایر مدل‌ها رواج بیشتری دارد. وزن این سقف کاذب بسیار سبک است و اگر قصد اجرای پروژه‌های سقف کاذب در ایران را دارید می‌توانید چنین سقف کاذبی را به کارفرمایان و یا کسانی که قصد دارند در منازل و محیط کار خود سقف کاذب نصب کنند، پیشنهاد دهید.

اجرای سقف کناف

اجرای سقف کاذب برای چه مکان‌هایی قابل اجرا می‌باشد؟

اجرای سقف کاذب برای سالن‌های کنفرانس، سینماها، تئاتر، آمفی تئاتر، سالن‌های اجلاس، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، منازل، ویلاها، سقف آشپزخانه‌ها، حمام، دستشویی، اتاق خواب، رختکن استخرها، حمام‌های عمومی و بسیار لوکس، لابی هتل‌ها، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌ها و سالن بیلیارد، تالارهای عروسی، راه پله‌های ساختمان‌ها، بالای درب ورودی از بیرون ساختمان، مطب‌های پزشکان، کلینیک‌های پوست و مو زیبایی، آرایشگاه‌ها و سالن‌های خدمات زیبایی، سفره خانه‌های سنتی و دیگر مکان‌های عمومی.

اجرای پروژه‌های سقف کاذب در ایران برای مکان‌های ذکر شده، توسط مجموعه‌ی کناف تاپ اجرا می‌گردد.

سخن پایانی

کناف تاپ با تیمی زبردست، زبده و کارآزموده آماده‌ی اجرای خدمات نصب سقف کاذب و انواع دیوار پوش در سراسر شهر ایران می‌باشد. جهت پاسخ به هر گونه سوالی در ارتباط با خرید سقف کاذب، اجرای پروژه‌های سقف کاذب در ایران، برآورد و استعلام قیمت، می‌توانید با کارشناسان مجموعه‌ی ما تماس حاصل فرمائید.

 کناف تاپ www.knauftop.com

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


7 × شش =