قیمت مصالح کناف

قیمت مصالح کناف

قیمت مصالح کناف

بیش از ۸۰۰ هزار نفر در ادارات و کارخانه‌های دور دنیا در حطیه ی شرکت کناف کار می‌کنند که همگی تلاش می‌کنند تا در شرکت موفق باشند و نهایتاً ً امنیت اقتصادی و رشد حرفه‌ای را تأمین کنند. یکی از اصول این شرکت تأسیس واحدهای صنعتی در مناطقی است که مواد خام و بازاری مناسب برای چنین محصولاتی وجود دارد.

به همین دلیل واحدهای متعددی در اروپای شرقی و بخش‌های مختلف آسیا ساخته می‌شوند که منجر به افزایش اشتغال و تولید مصالح با کیفیت بالا برای تأمین نیازهای جامعه فردا می‌شود.

در واقع این اسم نام یک خانواده و نهاد با فعالیت‌ها و امتیازات بین‌المللی است. علاوه بر وسعت و عظمت آن, شرکت کناف عامل مهمی در رشد دراماتیک آن بوده‌است. ویژگی‌های آن شامل سرعت تصمیم‌گیری, و نوآوری در صنعت ساختمان, سرمایه‌گذاری مداوم و پشتیبانی از ایده‌های نوآورانه کارکنانی است که آن را از دیگران متمایز می‌سازند.

این شرکت از تولید و فرآوری گچ در منطقه محروم آلمان شروع به کار کرد و در توسعه و تنوع این محصولات در سطح بین‌المللی فعال است.

نحوه محاسبه قیمت مصالح کناف

قیمت مصالح کناف سقف 98

لیست قیمت مصالح کناف ایران 98

نحوه محاسبه قیمت مصالح کناف

نحوه محاسبه قیمت کناف  به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسیاری از افرادی که قصد دارند که تلاش در منزل خود اجرا نماید این سؤال همیشه برای ما پیش آمده است که در راستای برآورد و تخمین قیمت مصالح کناف اجرای کناف  چه پارامترهایی باید در نظر گرفته شود و قیمت نهایی به دست آید.

در واقع اکثر افراد به ویژه افرادی که قصد کناف کاری یک واحد مسکونی را دارد می‌تواند به طور تقریبی می خواهند قیمت تمام شده رو بدانند بعد از هزینه اجرای کارشان را محاسبه نماید و به چه صورتی نحوه محاسبه قیمت مصالح کناف بررسی می‌شود.

بسیاری از افراد نیز قصد دارد از طرفی منزل خودشان را بازسازی کند و با کناف کار کنند و در نهایت آن را مورد بررسی قرار دادند و برخی دیگر نیز به دنبال انجام دادن باکس نور مخفی دورتادور فضای نشیمن خانه خود می‌باشند و بسیاری از افراد که دیگر قصد اجرای هرگونه کاری را در سقف خانه خود دارد.

همان طور که گفته شد هر فردی به دنبال اجرای طرح مورد نظر خود می‌باشد اجرای شکل و طراحی خاص با کناف را می‌توان به راحتی انجام دهد از این رو در این قسمت قصد داریم آموزش ساده در خصوص نحوه محاسبه قیمت تمام شده مصالح کناف برای شما ارائه دهیم نحوه محاسبه متراژ کم و در نهایت قیمت نهایی کناف آشنا شوید تا خود را به توان قیمت اجرای کناف را پیش از اجرای محاسبه نمایید.

باید در نظر داشته باشید این است که قیمت اعلام شده برای کناف که شامل قیمت ورق کناف اضافه دستمزد اجرای باشد و ما محاسبات دیگر نیز در خصوص قیمت مصالح کناف وجود دارد که به طور عمومی به سه بخش کلی تقسیم بندی می‌شوند که بخش‌های آن عبارتند از

  1. قیمت مصالح کناف به صورت متر مربع برای سقف و دیواره
  2. قیمت مصالح کناف به صورت متر طول برای باکس نور مخفی دور تا دور سر
  3. برای اجرای طرح خاص به صورت تکی

اگر تا اینجا زمینه کافی را داشته باشید و اگر قصد اصلی شما این است که دیوار با کناف را بسازید و به طور کامل با کناف پوشان در این صورت کافی است که مصرف فضاییکه باعث کلافگی آن را دارید را به راحتی محاسبه تا قیمت نهایی به دست یابد.

اگر قصد دارید دورتادور فضا را مثل حال و نشیمن خانه خود را با باکس کناف کار کردن با آن را بررسی کنید فقط تنها کاری که انجام دهید این است که موجود در فضا را حساب و زرد قیمت هر متر مربع کناف نمایید.

اگر قصد شما این است که طرح خاص را بر روی صفحه منزل خود اجرا نماید مثلاً یک سقف مطالبات خاص یا یک لوستر خاص روی سقف پیاده سازی کنید در این صورت

مجری کناف باید طرح مورد نظر شما ابتدا بررسی کند و بر اساس متراژ کناف مصرفی مورد نظر شما زمان مورد نیاز برای اجرای آن قیمت نهایی به دست آید.

همانطور که خدمت شما عرض شد به راحتی می‌تواند قیمت تمام شده هر متر مربع اجرا برای منزل خود به دست آورد و یا قیمت کل مجموعه محیط را که قرار است برای آنکه کناف پیچی نمایید به راحتی به دست می‌آید و به راحتی می‌توانید بر اساس هزینه کرده خود به نتیجه راجع به نحوه محاسبه قیمت مصالح کناف دست پیدا کنید

قیمت مصالح کناف سقف 98

با توجه به اینکه بازار امروز ایران در حال کشمکش‌های زیاد اقتصادی و نوسان شهید عرض‌های مختلف می‌باشد که به خود قیمت تمام شده را برای قیمت کناف سقف ارائه نمایید کمی دور از ذهن باشد و با توجه به اینکه سقف کاذب فراوانی هم در بازار ایران وجود دارد که هرکدام قیمت خاص خودشان را دارند.

نمی‌توان قیمت خیلی خاصی را برای آن در نظر گرفت هر نوع سقف کاذب براساس معایب و مزایایی که دارد و ویژگی‌های بارز آن و بهتر است همه دیده و دستمزد آن در حوزه قیمت گذاری می‌شود. اما به طور کلی قیمت هر متر مربع کناف چیزی بین ۳۷ تا 77 هزار توما می‌باشد.

در بخش بعدی لیست قیمت مصالح کناف را با آخرین قیمت مصالح و دستمزد برای شما ذکر می‌کنیم که می‌توانید بسته به نیاز خود هر کدام را که نیاز به آن داشته باشیدرا خریداری و در پروژه خود از آن استفاده نمایید

لیست قیمت مصالح کناف ایران 98

قیمتی که در این بخش آورده شده است بر اساس آمارها و آیتم‌های در بازار امروز کناف موجود در سقف‌های طرح دار قیمت بر مبنای نوع سایه انداز ارائه می‌شود.

 

قیمت سقف کاذب کناف (مصالح + دستمزد(
ردیف نوع طرح متریال واحد قیمت تهران (هزار تومان) قیمت شهرستان (هزار تومان) توضیحات
1 تایل 60*60 گچی متر مربع 47-37 45-35 این دو سطر ویژه کناف متحرک و مابقی سطرهای جدول، مخصوص کناف ثابت است
2 تایل 60*60 پی وی سی متر مربع 57-47 55-45
3 سازه طرح A (= شطرنجی) متر مربع 52-47 50-45
4 سازه طرح B (= موازی) متر مربع 62-57 60-55
5 باکس ساده دور سقف ‌- متر طول 38-33 35-30
6 کناف طرح‎دار (دکوراتیو) متر مربع 74-59 70-55 قیمت دقیق این آیتم بستگی به نوع طرح و میزان مصرف متریال داره

 

محصولات مورد نیاز برای سقف کاذب کناف بسته به نوع اجرای کناف متغییرند که بر اساس ان ها قیمت مصالح کناف براوورد میشود

اقلام معیار مورد استفاده در زمینه کناف :

F47:

پروفیل F47 عضو اصلی زیرسازی سقف های كاذب یكپارچه را تشكیل می دهد .

این پروفیل هم به عنوان سازه باربر در قسمت فوقانی سقف كاذب استفاده می شود

و هم نقش زیرسازی برای نصب انواع پانل را دارد.

f47 نیز جزئی از قیمت مصالح کناف محصوب میشود.

L25 :

این سازه در فصل مشترک دیوار و سقف ،به دیوار متصل شده و تراز سقف را مشخص میکند.

همچنین این سازه می تواند نقش باربری داشته باشد و به عنوان تکیه گاه در حاشیه سقف عمل نماید

و یا به عنوان یک عضو الزامی در ساختارهای دارای عایق بندی صوتی یا دارای کد حریق نیز به کار میرود.

علاوه بر کاربردهای مذکور،از این سازه جهت زیر سازی در محل شکست های سقف نیز استفاده می شود.

l25 از قیمت مصالح کناف میباشد.

(W) بست اتصال طولی F47:

از این قطعه جهت اتصال سازه های باربر یا پانل خور در امتداد طولی یکدیگر استفاده می شود.

این قطعه دارای مقطع W شکل بوده و در دو اندازه برای سازه های CD60 و F47 تولید و عرضه می شود.

براکتF47 (اتصال مستقیم CT205):

از این سازه جهت اتصال سازه باربر (C(F47 به سازه آویز( C48 یا UH36)

و یا اتصال سازه باربر در نقاطی که ارتفاع آویز بسیار کم می باشد استفاده می شود.

و محصولات دیگر …

کافیست یکبار کیفیت عالی و قیمت مناسب را تجربه کنید.

قیمت مصالح کناف براساس قیمت روز براوورد میشودند

برای براوورد قیمت میونید لیست محصولات مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه کنید

 

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


سه − 2 =