درباره ما

گروه طرح و ساخت کناف تاپ با استعانت از پروردگار متعال و با زحمات چندین ساله در جهت انتقال دانش فنی آخرین تکنولوژی های نوین ساختمانی به داخل کشور و با بهره گیری از تجربه سالیان گذشته متخصصین حرفه ای گرد هم آمده اند و با هدف نمایاندن توانایی های خود در زمینه های تحقیقاتی، طراحی، مدیریت، تامین مصالح و اجرای مهندسی پروژه های عمرانی گامی در جهت اثبات توانمندی متخصصین ایرانی برداشته اند.گروه طرح و ساخت کناف تاپ فعالیتهای خود را از همان ابتدا در زمینه مشاوره، طراحی، محاسبات، تامین مصالح، اجرا، مدیریت و آموزش فناوریهای نوین خصوصا سیستم های ساخت و ساز خشک (Dry Wall Systems ) و تکنولوژی قابها و سازه های فولادی سرد نورد شده (Cold Formed Steel Structures) و (Light Gauge Steel Framing) آغاز نمود. به موازات فعالیتهای فوق و پس از اخذ عاملیت فروش، پخش، توزیع و نصب محصولات کناف (Knauf) به یکی از بزرگترین عاملیت های کناف کشور تبدیل گشت.

کناف تاپ 36
کناف تاپ 37
کناف تاپ 34

درباره کناف تاپ

کناف تاپ متشکل از تیم مهندسین مشاور مجرب برای مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های ساختمانی اعم از عمرانی، سازه، معماری و طراحی داخلی می باشیم. خصوصیت برتر و شاخص این گروه تخصص کامل، آشنایی و تسلط آنان با جدیدترین تکنولوژیهای نوین ساختمانی است که از طریق دپارتمان نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان مرتباً و به صورت روزآمد به این بخش تزریق می گردد. این مجموعه به عنوان پیشتاز در عرصه طراحی های خاص، طراحی داخلی و طراحی سیستم های ساخت و ساز خشک و همچنین طراحی سازه های فولادی سردنوردشده در ایران همواره مطرح بوده و می باشد.

  • طراح و مجری دیوارهای جدا کننده داخلی ، خارجی ونما
  • طراح و مجری سیستم های حفاظت ساختمان در برابر حریق
  • طراح و مجری سقف های کشسان،باریسول،آسمان مجازی
  • طراح و مجری سقف های کاذب یکپارچه،مشبک و آگوستیک
  • طراح و مجری سیستم های LSF و CFSS
  • طراح و مجری انواع دیوارهای تاسیساتی ، پوششی و آکوستیک
دانلود پرونده گروه مشاهده پروژه های ما
کناف تاپ 35

ما کی هستیم

پوشش های ساختمانی در هر پروژه ای یکی از اقدامات مهم بوده و باید بررسی های لازم بر روی آن صورت بگیرد ف به دلیل اهمیتی که این کار دارد ، نمی توان هر گروه  را برای پوشش های ساختمانی خود قبول داشت.

رضایت ما 40%
رضایت مشتریان 56%

در سال 1355 شرکت کناف ایران با شرکت وال بورد ایران تصمیم گرفتن که شش میلیون متر پانل گچی را تولید کنند . در خلال انقلاب اسلامی این شرکت مدتی متوقف شد و در سال 1359 تحت پوشش صنایع ملی قرار گرقت و در سال 160 با تغییر نام به روکش گچی ، کار خود را از نو آغاز نمود . در سال 1365 قسمت اعظمی از سهام آن را بانک مسکن خرید اما به دلیل این که نتوانست تقاضای بازار را پاسخ دهد و محسولاتش از کیفیت خوبی برخوردار نبود ، دوباره در سال 1374 به شرکت کناف آلمان واگذار گردید . محسولا این شرکت می تواند سبکب مدرن را در زندگیتان ایجاد نماید .

معرفی کناف تاپ .

گروه طرح و ساخت کناف تاپ فعالیتهای خود را از همان ابتدا در زمینه مشاوره، طراحی، محاسبات، تامین مصالح، اجرا، مدیریت و آموزش فناوریهای نوین خصوصا سیستم های ساخت و ساز خشک (Dry Wall Systems ) و تکنولوژی قابها و سازه های فولادی سرد نورد شده (Cold Formed Steel Structures) و (Light Gauge Steel Framing) آغاز نمود. به موازات فعالیتهای فوق و پس از اخذ عاملیت فروش، پخش، توزیع و نصب محصولات کناف (Knauf) به یکی از بزرگترین عاملیت های کناف کشور تبدیل گشت. تاثیر و نتیجه فعالیتهای زیربنایی گروه کناف تاپ و موفقیتهای روزافزون این گروه  به سرعت کناف تاپ را به چهره ای شاخص تبدیل نمود به نحوی که این گروه به دلیل گستره فعالیتهایش مجبور گشت دفتر و مجموعه نمایشگاه دیگر خود به همراه انبارهای پخش و توزیع محصولات گروه کناف ایران را در تهران به شبکه هایش اضافه نماید.

با ما تماس بگیرید
کناف تاپ 4