چگونه یک دیوار کاذب بسازیم

چگونه یک دیوار کاذب بسازیم

چگونه یک دیوار کاذب بسازیم

دانستن نحوه ساخت یک دیوار “کاذب”، که به طور مناسب تر به عنوان دیوار موقت شناخته می شود، می تواند زمانی مفید باشد که بخواهید حریم خصوصی خود را افزایش دهید یا چیدمان اتاق را تغییر دهید بدون اینکه واقعاً ساختار آن را تغییر دهید. برای شروع نیازی نیست که یک مربی بهبود خانه باشید – این فرآیند واقعاً بسیار ساده است. به طور خلاصه، این شامل اندازه گیری فضایی است که دیوار خود را در آن قرار می دهید، یک قاب ابتدایی از تخته های 2×4 بسازید، سپس دیوار خشک، رنگ، تزئینات یا هر نوع کار تکمیلی دیگری را که دوست دارید به آن اضافه کنید تا آن طور که می خواهید به نظر برسد.برای راهنمایی بیشتر در رابطه دیوارهای کاذب میتوانید با متخصصین و تکنسین های کناف تاپ تماس بگیرید. همچنین برای خرید دیوارهای کاذب از کناف تاپ در رنگبندی و نمونه های مختلف کافی است با ما تماس بگیرید .

چند گام ساده برای ساخت آن چیزی که لازم دارید:

ارتفاع فضایی را که می خواهید دیوارتان به آنجا برود اندازه گیری کنید. با تصمیم گیری در مورد طول دیوار خود شروع کنید و این بعد را روی یک ورق کاغذ یادداشت کنید. سپس، یک متر نواری را از کف تا سقف در هر دو انتهای محل انتخابی خود بکشید. این اندازه‌ها را در کنار اندازه‌های اول یادداشت کنید.
شما آزاد هستید که دیوار خود را تا زمانی که دوست دارید بسازید. با این حال، به خاطر داشته باشید که دیوار تکمیل شده، میزان فضای موجود در کف را کاهش می دهد. جدا کردن دیوارهای بزرگتر نسبت به دیوارهای کوچکتر به نیروی کار بیشتری نیاز دارد.
انجام دو اندازه گیری ارتفاع جداگانه به جای یک اندازه گیری، تغییرات کوچکی را در کف و سقف اتاقی که دیوار را در آن نصب می کنید، ایجاد می کند.

همچنین برای چگونه یک دیوار کاذب بسازیم باید در نظر داشته باشید

درزگیر آستانه را روی کف و سقف جایی که به دیوار متصل می شوند، بگذارید. دو نوار از سیلور فوم 1⁄4 اینچی (0.64 سانتی متری) را برش دهید تا با طولی که برای دیوار خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. نوار پایینی را در امتداد کف جایی که دیوار اجرا می شود قرار دهید. می توانید از نوار یا چسب ملایم برای محکم کردن نوار بالایی استفاده کنید یا به سادگی آن را در موقعیت خود نگه دارید تا زمانی که همه چیز را کنار هم قرار دهید.

در فروشگاه و اجرا کننده کناف تاپ سخت‌افزاری بزرگ می‌توانید سیلر سیل‌بند را پیدا کنید، که به نام واشر آستانه نیز شناخته می‌شود.

سیلر سیلر در رول های بزرگی فروخته می شود که عرض آنها از 5-1⁄2 اینچ (11 سانتی متر) تا 7-1⁄2 اینچ (17 سانتی متر) است. یک رول 5-1⁄2 اینچی (11 سانتی متر) اندازه مناسبی برای این پروژه خواهد بود.

یک جفت تخته 2*4 را به اندازه طول مورد نظر دیوار خود ببرید. از متر و یک مداد برای مشخص کردن ابعاد دقیق طول روی تخته ها استفاده کنید. سپس با استفاده از اره مدور یا اره دستی، تخته ها را به اندازه مناسب برش دهید. این قطعات به عنوان صفحات بالا و پایین برای دیوار شما عمل می کنند.

ابزارهای برش در صورت کارکرد نادرست می توانند بسیار خطرناک باشند، بنابراین مراقب باشید و همیشه به کاری که انجام می دهید توجه داشته باشید.

دو 2×4 دیگر به ارتفاع فضای خود منهای 3 اینچ (7.6 سانتی متر) دیدم. اکنون، 3 اینچ (7.6 سانتی متر) را از هر دو اندازه گیری ارتفاعی که قبلاً گرفته اید کم کنید و ابعاد حاصل را روی یک جفت تخته تازه پیاده کنید. این تخته ها را با همان روشی که برای مجموعه اول انجام دادید برش دهید. آنها به عنوان گل میخ های عمودی در دو طرف قاب تمام شده عمل می کنند.
کاهش طول تخته‌های گل میخ شما به میزان 3 اینچ (7.6 سانتی‌متر) باعث ضخامت صفحات بالا و پایین می‌شود—2x4s دارای ضخامت واقعی 1-1⁄2 اینچ (1.3 سانتی‌متر) هستند.

اجزای کادربندی خود را با هم ترکیب کنید. ابتدا صفحات بالا و پایین خود را روی نوارهای درزگیر طاقچه خود قرار دهید، که باید در محلی که برای دیوار خود تصمیم گرفته اید قرار گیرند. سپس، گل میخ های انتهایی خود را بلند کنید و آنها را بین صفحات به صورت عمود بر هم قرار دهید و مطمئن شوید که سطح پهن با انتهای صفحات همسطح است. ممکن است نیاز داشته باشید که یک کمکی استخدام کنید تا درزگیر و صفحه بالا را در حین مذاکره با ناودانی ها نگه دارد و یا بالعکس.

اگر برای قرار دادن گل میخ های انتهایی خود در بین صفحات مشکل دارید، سعی کنید با یک پتک لاستیکی به آنها ضربه بزنید.

گل میخ ها را با میخ های قاب 16 بعدی به صفحات بچسبانید تا قاب خود را محکم کنید. یک میخ را روی یک طرف قسمت پایینی اولین گل میخ انتهایی نگه دارید. با استفاده از چکش، میخ را با دقت در زاویه 40-45 درجه بکوبید تا نوک آن به طور ایمن در صفحه پایینی قرار گیرد. همین کار را در جایی که قسمت بالایی گل میخ به صفحه بالایی می رسد انجام دهید، سپس این کار را روی گل میخ مقابل تکرار کنید.

پیچ های چوبی نیز یک گزینه هستند. یکی از مزیت‌های پیچ‌ها این است که بعداً زمانی که زمان جدا کردن دیوار شما فرا می‌رسد، برداشتن آنها آسان‌تر خواهد بود.

همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که صفحه بالایی را به نزدیکترین تیرچه سقفی بچسبانید، اگر قصد دارید دری را در دیوار خود قرار دهید یا فرزندان یا حیوانات خانگی دارید که ممکن است پایداری آن را در معرض خطر قرار دهند. چند میخ اضافی باید برای جلوگیری از حرکت کل ساختار کافی باشد.

اگر فریم شما بیش از 4 تا 5 فوت (1.2 تا 1.5 متر) است، چند گل میخ اضافه کنید. دیوارهای بلندتر از پشتیبانی داخلی اضافی بهره مند می شوند. گل میخ ها را به اندازه ای برش دهید که تخته های منفرد 16 تا 24 اینچ (41 تا 61 سانتی متر) از هم فاصله داشته باشند و در مرکز به سمت پایین طول قاب خود قرار بگیرند. این گل میخ ها را مانند جفت اول به صفحات بالا و پایین میخ بزنید.

گل میخ های اضافی از فروریختن دیوار شما در اثر ضربه، ضربه و سایر ضربه های ناگهانی جلوگیری می کند.

اگر می خواهید دیوار خود را تا حدی عایق صدا کنید با چوب های فایبرگلاس عایق بندی کنید. پانل های عایق را داخل قاب خود در فواصل بین گل میخ ها قرار دهید، مراقب باشید که آنها را خرد یا فشرده نکنید. اکثر چوب‌های فایبر گلاس مطابق با فواصل گل میخ‌های استاندارد برای دیوارهای داخلی اندازه می‌شوند، بنابراین برای داشتن تناسب کامل مشکلی ندارید.

اگر متوجه شدید که عایق اضافی در پایین قاب جمع شده است، آن را با دقت با استفاده از یک چاقوی تیز برش دهید.

هر زمان که با عایق فایبرگلاس کار می کنید، همیشه لباس آستین بلند، دستکش، محافظ چشم و ماسک صورت بپوشید تا از پوست، چشم ها، مجاری تنفسی و سایر نواحی حساس محافظت کنید.
این کمک می کند تا قبل از تعامل با عایق، تالک یا پودر بچه را روی ساعد و دستان خود قرار دهید. این از دسترسی فایبرگلاس به منافذ شما جلوگیری می کند. وقتی پودر را بردارید، اصلاً خارش نخواهید داشت!

دیوار خشک را روی قاب تکمیل شده خود آویزان کنید تا آن را محصور کنید. یک سری از ورق های دیوار خشک را با خطوط عمودی مطابق با فاصله گل میخ های عمودی در قاب خود علامت بزنید. ورق ها را با یک چاقوی کاربردی خرد کنید، سپس آنها را با دست جدا کنید یا یک اره دیواری خشک کنید تا برش ریز را انجام دهید. هر پانل را با فرو رفتن 1-3⁄8 اینچ (1.6 سانتی متر) میخ های دیوار خشک در هر 4-6 اینچ (10-15 سانتی متر) در تمام طول آن در هر دو طرف به قاب ببندید.

دیوار خشک در چندین ضخامت استاندارد وجود دارد، اما انواع 3⁄8 اینچ (0.95 سانتی متر) اندازه خوبی است که برای اکثر دیوارهای داخلی مناسب است.

اکثر کارهای دیوار خشک با استفاده از نوار دیوار خشک و ترکیب اتصال به منظور تقویت بخش هایی که در آن پانل های جداگانه به هم می رسند، به پایان می رسند. با این حال، برای یک دیوار موقت، این مراحل نهایی اختیاری خواهد بود.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شش + 6 =