معرفی کناف تاپ

گروه طرح و ساخت کناف تاپ با استعانت از پروردگار متعال و با زحمات چندین ساله در جهت انتقال دانش فنی آخرین تکنولوژی های نوین ساختمانی به داخل کشور و با بهره گیری از تجربه سالیان گذشته متخصصین حرفه ای گرد هم آمده اند و با هدف نمایاندن توانایی های خود در زمینه های تحقیقاتی، طراحی، مدیریت، تامین مصالح و اجرای مهندسی پروژه های عمرانی گامی در جهت اثبات توانمندی متخصصین ایرانی برداشته اند.
گروه طرح و ساخت کناف تاپ فعالیتهای خود را از همان ابتدا در زمینه مشاوره، طراحی، محاسبات، تامین مصالح، اجرا، مدیریت و آموزش فناوریهای نوین خصوصا سیستم های ساخت و ساز خشک (Dry Wall Systems ) و تکنولوژی قابها و سازه های فولادی سرد نورد شده (Cold Formed Steel Structures) و (Light Gauge Steel Framing)  آغاز نمود. به موازات فعالیتهای فوق و پس از اخذ عاملیت فروش، پخش، توزیع و نصب محصولات کناف (Knauf) به یکی از بزرگترین عاملیت های کناف کشور تبدیل گشت. تاثیر و نتیجه فعالیتهای زیربنایی گروه کناف تاپ و موفقیتهای روزافزون این شرکت به سرعت کناف تاپ را به چهره ای شاخص تبدیل نمود به نحوی که این شرکت به دلیل گستره فعالیتهایش مجبور گشت دفتر و مجموعه نمایشگاه دیگر خود به همراه انبارهای پخش و توزیع محصولات شرکت کناف ایران را در تهران به شبکه هایش اضافه نماید.گروه کناف تاپ موفق گردید با تمایز های فاحشی که در طول این سالها با سایر عاملین شرکت کناف ایران برای خود ایجاد نموده بود، بتواند به عنوان یگانه پیمانکار قدرتمند حائز جمیع شرایط مالی، فنی، اجرایی و کیفیتی باشد. تجربه، دانش فنی، قدرت اجرایی، کیفیت، سرعت، گستردگی و مدیریت یکپارچه تیم های اجرایی و مهندسی در کنار کنترل پروژه دقیق، موجب گردیده که علاوه بر رضایت کامل کارفرمایان محترم، گروه کناف تاپ هنوز مجری پروژه  های عظیمی باشد.مدیریت گروه کناف تاپ در تلاش است که با انجام بهینه و با کیفیت پروژه های  شما کارفرمایان محترم  افتخاری دیگر به مجموعه فعالیت های گروه کناف تاپ اضافه نماید. سرمایه ما  اعتماد مشتریان به برند کناف تاپ می باشد و این اعتماد و حسن انتخاب شما را ارج می داریم.

پوشش های ساختمانی در هر پروژه ای یکی از اقدامات مهم بوده و باید بررسی های لازم بر روی آن صورت بگیرد ف به دلیل اهمیتی که این کار دارد ، نمی توان هر شرکتی را برای پوشش های ساختمانی خود قبول داشت. همه ما به خوبی با مسئله دکوراسیون در ساختمان سازی و فرایند پیش رونده ان مطلع هستیم ف به طوری که شاید مهم ترین قسمت آن را تشکیل دهد چرا که این قسمت جایی است که همه مردم در اولین دید خود آن را به چشم می بینند بنابراین از اهمیت ویزه ای برخوردار است ، در این راستا از حدود یک قرن پیش در سال 1932 شرکتی در این کار به روی کار آمد که ما آن را با شرکت کناف آلمان می شناسیم ، این شرکت که بر روی پوش ها و مصنوعات گچی کار می کند در حال حاضر یکی از پیشروان در این صنعت می باشد ، شهرت ان دیگر جهانی شده است و همه با آن آشنایی دارند . کار در این منطقه در شهر سارلند آلمان آغاز گشت و امروز هدر جای جای جهان نمایندگی های قوی دارد و یکی از برند ها مهم و محبوب در این کار می باشد . امروزه حدود 18000 نفر در سح دنیا در شرکت کناف کار می کند و جز وابسته های آن به شمار می روند .

شعار کناف در سطح بین المللی

کناف شرکتی است با اهداف و اینده ها بزرگ که هر کدام باید در جا های خود به آن نگاه کرد ، اولین هدف شرکت کناف توسعه جهانی و همگانی ان در سطح دنیا می باشد ، این شرکت درصدد می باشد تا مصنوعات خود را به نقاطی انتقال دهد که در ان جا مواد اولیه ارزان و مرغوب یافت می شود مانند شرق اروپا و نواحی گوناگون از آسیا . با آینده نگری و پشتکاری که از شرکت کناف می بینیم در اینده نه چندان دور شاهد این سطح از پیشرفت نیز می باشیم .

شرکت کناف در ایران

در سال 1355 شرکت کناف ایران با شرکت وال بورد ایران تصمیم گرفتن که شش میلیون متر پانل گچی را تولید کنند . در خلال انقلاب اسلامی این شرکت مدتی متوقف شد و در سال 1359 تحت پوشش صنایع ملی قرار گرقت و در سال 160 با تغییر نام به روکش گچی ، کار خود را از نو آغاز نمود . در سال 1365 قسمت اعظمی از سهام آن را بانک مسکن خرید اما به دلیل این که نتوانست تقاضای بازار را پاسخ دهد و محسولاتش از کیفیت خوبی برخوردار نبود ، دوباره در سال 1374 به شرکت کناف آلمان واگذار گردید . محسولا این شرکت می تواند سبکب مدرن را در زندگیتان ایجاد نماید . این محصولات با مزیت هایی که نسبت به ساز پوشش ها دارند ف می توانند به سرعت خود را در بین جامعه آماری جای دهند . شرکت کناف ایران امروزه یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه می باشد و به بیش از 11 کشور همجوار محصولا خود را صادر می کند و تاکنون سه بار عنوان بترین صادر کننده کشور را اتخاذ کرده است .